OFERTA
Administracja i zarządzanie
Szczegółowy zakres naszych usług ustalany jest indywidualnie zgodnie z oczekiwaniami Klientów.
Zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą.
-
Przejęcie obowiązków zarządcy nieruchomości, dokumentacji technicznej (budowlanej, powykonawczej i książki obiektu budowlanego), eksploatacyjnej i finansowej od dotychczasowego Zarządcy.
-
Prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali i ich Użytkowników.
-
Weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego lokali oraz części nieruchomości wspólnej przechowywanie, zabezpieczanie i archiwizowanie dokumentów wspólnoty mieszkaniowej oraz dokumentacji dotyczącej nieruchomości.
-
Opracowywanie projektów umów zawieranych przez Zarząd i dotyczących nieruchomości wspólnej.
-
Pomoc Zarządowi w przygotowywaniu projektów uchwał.
-
Przygotowywanie projektów pism procesowych stosowanych w przypadku sądowego dochodzenia należności.
-
Przedkładanie pism procesowych i informacji o podejmowanych działaniach windykacyjnych Zarządowi w terminach pozwalających na zabezpieczenie wszystkich wymagalnych należności.
-
Podejmowanie działań windykacyjnych wszystkich należności przysługujących wspólnocie.
-
Udzielanie każdemu z Właścicieli lokali, na każde jego żądanie, wyczerpujących informacji dotyczących zarządzania nieruchomością wspólną oraz rozliczeń finansowych dotyczących indywidualnych lokali.
-
Wydawanie zaświadczeń na żądanie Właścicieli związanych z zarządzaną nieruchomością w tym także poświadczanie wystąpień Właścicieli lub Najemców o przyznanie np. dodatku mieszkaniowego lub świadczeń z pomocy społecznej.
-
Występowanie do Właścicieli lokali i Najemców z wnioskiem o zezwolenie na wstęp do lokalu, ilekroć jest to niezbędne do przeprowadzenia konserwacji, remontu albo usunięcia awarii w nieruchomości wspólnej, a także w celu doposażenia budynku, jego części lub innych lokali w dodatkowe instalacje.
-
Przygotowanie i dostarczanie książeczek opłat dla członków wspólnoty mieszkaniowej.
-
Obsługa i prowadzenie spraw związanych z wynajmem części nieruchomości wspólnej oraz pobieraniem pożytków z tej nieruchomości także z innych tytułów.
Obsługa finansowo-księgowa
-
Składanie do właściwego Urzędu Skarbowego, w imieniu i na rzecz wspólnoty deklaracji CIT-2 i CIT-8.
-
Zapewnienie, w imieniu i na rzecz wspólnoty mieszkaniowej, terminowego opłacania podatków, ubezpieczeń i innych opłat publiczno-prawnych przypadających na nieruchomość wspólną ubezpieczenia budynku od ognia i innych zdarzeń losowych oraz ubezpieczenia wspólnoty mieszkaniowa od odpowiedzialności cywilnej (chyba, że są one pokrywane bezpośrednio przez Właścicieli poszczególnych lokali).
Obsługa techniczna
-
Wyszukiwanie usługodawców.
-
Bieżąca konserwacja nieruchomości.
-
Naprawy budynku, jego pomieszczeń, instalacji i urządzeń technicznych.
-
Negocjowanie i renegocjowanie warunków umów zawieranych przez wspólnotę oraz stały nadzór i kontrola ich wykonania m.in. w zakresie:
-
dostaw usług komunalnych (takich jak: wody, ciepła – z określeniem ilości mocy zamówieniowej),
-
energii elektrycznej,
-
gazu,
-
inne niezbędne do funkcjonowania nieruchomości.
-